2011-08-15

Man får skratta åt det ;)

Dagen på jobb har gått som en dans. Har inte kunnat låta bli att fnissa de gånger han skickat gulliga sms till mig så till slut så frågade mina kollegor....
-OK, vem e han?
De kom på mig FAN osså hahaha! Många visste inte om att det tagit slut med min förra å blev förvånade. Jo, tror jag de...var ju bra hela tiden så jag har bara snackat gott om honom i fikarummet tills det tog slut. Sen va jag lissen å berättade kanske för de som jag pratar mest med när de undrade.
-Jaha, sa chefen, du ligger inte på latsidan :).
-Nä, varför skulle jag det. Jag lever livet istället och hoppas hitta kärleken igen, svarade jag.
-Ah, de gör du rätt i, sa hon...du e ju fortfarande ung å vacker.
-Va rörläggaren rörig?...sa chefen
-Ja, skrattade jag fram........meeeen nu råkar den nya dejten vara rörläggare han med, hahaha.
-Men bor denna närmre dig då än förra?
-Nej, svarade jag han bor ute i skogen mitt i Skåne :P
-AMEN M-L, du hittar bara pågar ute i glesbygden...å tydligen ska de va rörläggare för att passa.
Sen skrattade jag så tårarna rann å dem med mig!!
Vad ska man säga ;-)

Nu ska jag göra mig fiiiiiin innan min dejt kommer å hämtar mig. MEGA PIRR I MAGGEN!!!!

Inga kommentarer: